zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Glasburkar

Kategori: Inredning

Imorse vaknade jag av ett åskoväder värre än jag någonsin vart med om! Jag är livrädd för åska så gissa om jag satt & skaka här hemma! Som tur var gick det över efter ett tag & jag kunde börja slappna av igen :)

Efter frukost gjorde jag min hemmagjorda musli, jordnöttsbollar & en mjuk kaka med massa nyttigheter i. En del av myslin har jag tänkt att ge bort så jag la en del i en glasburk som jag hade hemma. Jag tycker verkligen att drt blir en fin present att ge bort! Skriv en fin lapp & häng runt också för att piffa till det lite extra. 

I helgen var jag på "Båten" här i Karlstad & där serverar de drinkar i glasburkar, riktigt snyggt! Får nog ta & börja spara lite fler burkar! 

Hoppas ni alla mår bra annars! Jag är inte så flitig här på bloggen för jag håller på med massa annat men jag ska försöka skriva lite fler inlägg :)



Kommentarer

  • Kriss kross säger:

    Recept på din müsli önskas ☺️

    2014-08-10 | 21:03:14

Kommentera inlägget här: