zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

"Arbetsvägg"

Kategori: Inredning

Nu när jag ska plugga till hösten tänkte jag försöka få in ett liten arbetsplats i vardagsrummet där jag kan ha ett stort skrivbord & bre ut alla mina saker. Idag började jag spika upp lite tavlor till en tavelvägg som ska vara ovanför skrivbordet & så här ser det ut än så länge. Tavlorna har jag målat & sen köpte jag klämmor på Claes Ohlson som jag kan hänga upp viktiga papper från skolan med istället för att ha dem i en hög. Tror ni detta kan bli bra? 
Har även en expedit bokhylla från ikea vid sidan av som jag tänkte göra om lite, ena kortsidan, som är mot soffan, ska bli målad med griffeltavelfärg. Lite roligare att se det än en vit hyllkant liksom :) 


När du gör en tavelvägg, tänk på att du kan ha sidor som är med "ojämna" satta tavlor men se till att minst två utav dem är raka för att få mer harmoni i det hela.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: