zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Helgen

Kategori: Träning och hälsa

Om ni visste vilken rolig helg jag har haft! Utbildning steg 1 med FortGjort träning som är konceptet som vi som inspiratörer ska jobba med på Optimal träning. Vi har fått lära oss deras filosofi, vilket är väldigt inspirerande, och hur man ska tänka & agera som en bra instruktör. Jag ser verkligen fram emot & är glad över att få vara med i detta gäng! 

Gick en snabb sväng på stan under lunchen igår & köpte lite nya träningskläder. Kände att den garderoben behövdes fylla på lite :) Det blev tre byxor/shorts från Nike, en tröja & ett par byxor från Soc & ett par shorts från HM. Älskar att gå runt i tränings- & mjukiskläder, så mycket skönare än vanliga. Så fort ja kommer hem åker allt tight av & mjukiskläderna åker på :) 

Annars på Detox fronten har det gått bra, ätit massa goda sallader, gröt, smoothies & mellanmål. Dock börjar magen krångla nu & jag känner att om ja ska göra detta fram till torsdag & sen börja äta normalt på midsommar kommer min mage kollapsa totalt så jag tänker redan nu börja smyga in mjölkprodukter, kanske kött, för att vänja magen lite så får vi se hur det går. Även om jag inte ätit detta i två veckor så har det vart roligt & testa & många av recepten kommer verkligen att göras igen!! Kanske nästa riktiga detox på två veckor blir under hösten... 

Hoppas alla ni haft en bra helg & ser fram emot midsommar som förhoppningsvis blir full med vänner, jordgubbar, blommor & skratt :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: