zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Detox uppdatering

Kategori: Träning och hälsa

Nu blev det sådär att jag drog ut på inläggen igen & har därför fått önskemål om att uppdatera om detoxen :) 

Allt gick jättebra med maten å så, märkte väl inte så jättestor skillnad på hur ja mådde i början mer än att magen krångla en hel del, kanske beror de på att jag åt så mycket frukt som innehållet fibrer... ingen aning! Nu körde jag bara ca 9 dagar, fram till midsommar men jag tycker nog ändå att jag känt mig piggare, vilket jag verkligen behöver eftersom ja väldigt lätt blir trött! De sista dagarna la ja lite smått in mjölkprodukter & lite kolhydrater för att vänja magen men jag fortsätter att äta så rent jag bara kan, mycket frukt & grönsaker, vegetariskt några gånger i veckan & mycket proteiner för musklerna :) Ska övergå till Muskelmat boken nu så vi får se om det blir skillnad. Här ändrar vi snabbt hur vi äter haha Nää men detoxen var en kul grej & jag kommer göra det igen & behålla vissa saker men eftersom jag tränar behöver ja proteinet & kolhydraterna som minskas under detox. 

Jag rekommenderar folk att testa, du kommer få nya smakupplevelser & bevisa för dig själv att det går att göra så mycket gott som är nyttigt!! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: