zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Dag 1 Detox

Kategori: Träning och hälsa

Första dagen av detox och både igår & idag har bestått av mycket bakande då jag har gjort egen musli, knäckebröd, "färskost" av cashewnötter, mellanmålsmuffins & mintbollar. Och en himla massa mixande av smoothie och avokadosoppa :) 



Knäckebröd med massa goda frön.


Den helt fantastiskt goda muslin!!


Frukosten bestod av en smoothie gjord på massa frukt sedan sojyoghurt med min hemmagjorda musli.
Detta var extremt gött!!


Efter en sväng på gymmet blev det en banan, knäckebröd hem cashewnötsmör gjort på cashewnötter, avokado, citron & dill.



Lunchen skulle bestå av avokado- och valnöttssoppa men jag kunde verkligen inte få i mig den :( Julia tyckte den va god och har nu tagit över mina matlådor men jag kunde verkligen inte få i mig den, tyvärr. Så det fick bli smoothie och knäckebröd till lunch.


Mellanmålet efter vi har ätit upp den :) Äpple- och kanelmuffins med sojyoghurt med bär. Mycket goda muffins och det bästa är att de är nyttiga :)



Halloumisallad med pesto, behöver jag säga något mer? :) Sååå gott!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: