zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Dag 2 Detox

Kategori: Träning och hälsa

Gud vilken träningsvärk jag har i rumpan idag men jag klagar inte, de är gött & veta att man gjorde ett bra pass igår :) Idag har jag jobbat först på ecco butiken & sen på Footnews för att avsluta en sväng på stan :) Efter det åkte jag hem till Julia & Erik för kvällsmat, resterna av igår, så lyxigt va det, men ni ska veta att det är väääldigt gott!!

Mina bilder på mat är inte sådär fint serverade som man är vad att se på bloggar, nää jag vill äta & få i mig energi & bara snabbt visa er hur vår detox ser ut. Så ni får stå ut med lite slarviga kort :)


Frukost - mitt favoritmål på dagen!! Ljummet citronvatten, stor smoothie av diverse frukt & bär & bovetegröt med kanel, kardemumma, mosad banan & havremjölk.




Lunchen var även den över förväntan - qiinoa- & kikärtssallad.

Mellanmålet tog jag inte kort på men det blev sojyoghurt med den goda muslin & sen lite jordgubbar på det.




Kvällsmaten blev resterna från igår tillsammans med knäckebröd, brieost, "färskosten" och ett fat med melon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: