zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Annandagpåsk

Kategori: Allmänt

Sista dagen hemma i Skaraborg, snart bär det av till Karlstad & verkligheten :) Idag tog jag med mamma & Tobbes hund, Wille, ut på en springtur & lite styrka ute i fina vädret, väldigt skönt! Sen var jag, mamma & Tobbe duktiga & byte däck & tvätta bilarna. Det behövdes kan ja säga, känns så bra nu när bilen är ren & fin :)

Efter det bjöd fina pappa mig & bröderna på lunch uppe på Kinnekullegården, så gott! Blir helt nostalgisk när jag åker runt på Kinnekulle, allt är så fint & man har så många minnen därifrån. De där berget gör intryck på en :) Nu sitter jag i solen & lyssnar på bröderna & pappa som gapar när de ser på fotboll haha

Jag har haft en väldigt bra helg här hemma, vilket jag hoppas ni med har haft :) Nu siktar vi in oss på veckan som kommer, vattenpolo, högskoleprov, plugga matte, jobba & träna. Förhoppningsvis kunna få träffa min Rebecca en sväng med :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: