zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Helg & högskoleprov

Kategori: Allmänt

Då var också denna hel snart över, tiden går för fort! Hoppas ni har haft det bra iaf :)
I fredags efter jobbet åkte jag till Julia på lyxmiddag med blodpudding & tecknad film för att sova över hos henne, mys :) Dagen efter var det dax att göra mitt första högskoleprov. Det var faktiskt roligt & gick fort, jag kommer göra de igen :) Poängen får man om fyra veckor men jag har kunnat se hur många rätt ja hade & jag får vara nöjd.. nästa gång ska ja läsa på innan så det går ännu bättre :) Idag söndag har det stått städning, träning & göra egna kåldolmar på schemat, de blev jättegoda! Höjdpunkten är nog att Julia va här & vi boka biljetter till Oslo om tre veckor, ska bli så kul! Första gången ja åker dit :)

Och jag håller på med massa pyssel här hemma men kan inte säga vad då det är födelsedagspresenter :) Jag får visa er efter de fyllt år!

Nu tar vi nya tag för veckan som kommer! Nya utmaningar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: