zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Inspirerande flaggtavlor

Kategori: Målningar

Förra året hade jag en period då jag målade väldigt många tavlor, den med flera olika tavor i en har jag redan visat er här. Här kommer två tavlor jag målade till mina fina bröder De har i sina rum inspirerats av den amerikanska & engelska flaggan så det fick bli mitt motiv på tavlorna.
 
Den tavlan med Englands flagga har jag målat med acrylfärg och sedan limmat fast ett rep runt som en ram.  
 
Tavlan som inspirerats av den amerikanska flaggan fick delas upp på två tavlor. Den ena med en stjärna som jag klippt ut i spetstyg & limmat på. Ramen på denna fick bli tygbitar i skinnimitation som jag limma fast runt om. 
 
 
Vilken land inspirerar er?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Kriss säger:

    SNYGGT! Ses snart:)

    2013-04-17 | 11:30:13

Kommentera inlägget här: