zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Måndag igen...

Kategori: Allmänt

Har ni haft en bra helg? :) Jag åkte hem i lördags efter jobbet för att träffa mina vänner Guianitza, Maira & Carro. Vi har hängt ihop i många år men efter studenten drog vi åt olika håll & denna kväll sågs vi igen för att besöka vår gamla gymnasieutbildning, estet i Skara, & se på treornas slutproduktion :) Så roligt att komma tillbaka & träffa några av lärarna!! En lyckad kväll!

På sön var det slappdag med familjen, mys! Sedan bar det av till Karlstad igen & verkligheten. Denna helg blir det jobb, träning, simskola & plugg för matteprov som gäller... som vanligt hehe

Som jag sagt håller jag på att pysslar hemma men det ska bli presenter så ni får hålla ut lite tills ja visar dem :) Jag kommer nog baka ett av mina favoritbröd i veckan & tänkte dela med mig av receptet, så håll koll :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: