zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Svensktoppen nästa!

Kategori: Allmänt

Tjooohoooo!! Idag blev det officiellt vilka 10 bidrag som gått vidare i musiktävlingen Svensktoppen nästa. Ett av de banden är Grader som består av Julia Grunnan & Ulf Puhls, som skrivit text & musik, med låten Saknar. Låten är väldigt bra & vill ni lyssna på den så har de en egen sida på facebook som heter just, Grader, såklart :) Ulf & Julia är sjukt duktiga!
När låten spelas på scen är det tänkt att jag & vår kompis Carolina ska vara dansare, tror ni jag är glad?! :)

Tävlingen börjar den 26 april, varje vecka måste ni hjälpa till att smsrösta på oss så vi går vidare, den med minst röster åker ut varje vecka. När det är 6 bidrag kvar blir det final på Sandgrundsudden här i Karlstad & den/de som då går vidare får åka till Liseberg i Göteborg där den stora finalen med bidrag från hela landet kommer uppträda. Å nu, håll i er... :) Vinnaren där får vara med i Melodifestivalen!
Ni som känner mig vet att melodifestivalen & jul är typ det bästa jag vet haha

Så vi ber er att hålla tummarna för oss men framför allt få alla ni känner att rösta! :) Mer info kommer!

Foto: www.rebeccahansson.com

På bilden är det Ulf Puhls & Julia Grunnan - Grader

Kommentarer


Kommentera inlägget här: