zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Väntan & inspiration

Kategori: Allmänt

Åååh nu är jag nervös... Skickade in mina ansökningar till tre olika skolor igår, två med inriktning inredningsarkitekt & den tredje dekoratör. Nu är det bara att vänta & se om jag blir kallad till intervju :) Jag har även sökt några kurser på Komvux, som jag läser på nu, ifall jag inte kommer in på de andra skolorna. Då kommer jag fortsätta jobba & läsa vid sidan av, det har ju funkat bra denna terminen så det borde gå en till isf :)

Idag var jag på biblioteket för att låna lite böcker, jag höll på att inte komma därifrån! Herregud va mkt böcker de finns om inredning, slott, pyssel, antikviteter osv. Jag var tvungen att sätta mig ner för att läsa lite om alla slott & herrgårdar som finns här i Sverige :) Jag lånade med mig en deckare, en bok med 1001 byggnader man måste se innan man dör & två böcker om pyssel :) Måste få in lite matteplugg där emellan också!!

Låt inspirationen flöda!

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Åh lånar gärna boken om herrgårdar & slott efter dig!! :D

    2013-04-09 | 21:16:21
  • Johanna säger:

    Jag håller tummarna för dig Zarah!! :)

    2013-04-09 | 21:25:10

Kommentera inlägget här: