zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Händelserik höst

Kategori: Allmänt

Ja då var man inne på tredje veckan efter semestern och jag ska njuta denna helg för nästa vecka börjar min "full rulle höst". På söndag ska jag på Kick off med alla oss som är simlärare. Vi går igenom information om hösten och utbyter lite idéer bla. Sen blir det tisdag, då börjar min kvällskurs i spanska som jag lite spontant anmälde mig till. Jag ber till Gud om att det inte blir för svårt! haha Men en baskurs på 15hp borde jag klara av... :) Söndag samma vecka åker jag upp till Leksand för de första dagarna på Dekoratörs utbildningen, som jag längtar! Fyra dagar i lugna naturfina Leksand, nya bekantskaper och mycket nytt att lära! Inte nog med detta så har det kommit upp en del grejer så nu ska vi ta tag i dansen igen på ett lite seriösare sätt! Saknar dansen och ser verkligen fram emot detta! Ni får veta lite längre fram vad det handlar om... Mellan dessa grejer ska jag hinna med att jobba, träna, flytta, träffa vänner och familj... Puh... räkna efter att det nästan blir arbete/plugg på 200%, fullt ös medvetslös denna höst alltså! Jag får göra mitt bästa, det är ju inte så långt till januari... eller?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: