zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Måla om!i

Kategori: Inredning

Förra helgen var jag på loppis med några kompisar & hittade en fin bricka med ben för bara 20kr! Den blir fin med lite färg tänkte jag. När jag väl skulle måla den fick pappershållaren i köket också lite färg, har aldrig tyckt om att jag köpte den i svart... 
Går ni på loppis, tänk på att många saker kan bli helt annorlunda med lite färg! Att måla är ett lätt & roligt sätt att göra om en möbel hemma som man tröttnat på, det ger den ett nytt lliv :)
 
 
Så här såg pappershållaren ut från början
 
 
 
Så här blev resultatet
 
 
 
Brickan matcha bänken iallafall från början
 
 
Men slutresultatet gillar jag mer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: