zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Utbildad Visual Merchandiser

Kategori: Allmänt

Då har det gått över ett halvår sedan man stod i köket & hoppa av glädje för att man kommit in på Dekoratörsutbildningen. 
Det har gått fyra månader sedan man satt i bilen med magen full av fjärilar för att träffa klassen första gången. 
Nu, efter många skratt, mycket slit & en hel del skyltningar är man färdigutbildad. Otrolig känsla! 
Vi har gjort skyltningar, klätt skyltdockor, haft färglära & lärt oss dataprogrammet indesign. Vi har även hunnit med butikskommunikation, ljus, textning & massa hemuppgifter.
Allt man lärt sig under tiden kommer jag ha användning av & nu är det bara att blicka framåt & fortsätta kämpa efter mina drömmar! 
Det här är bara början :) 




Kommentarer

  • Bästa brodern säger:

    ÅH Grattis Systerryster!

    Du är fantastisk och detta var du verkligen värd!

    Längtar tills jag får träffa dig. God Jul på er i Värmland. :)

    Svar: Ååh tack finaste du <3 De värmde mitt hjärta! Ja längtar med efter att få komma hem å träffa er alla men imorn kommer ja hem :)
    ZarahB

    2013-12-18 | 20:38:57

Kommentera inlägget här: