zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Daglig dos av glädje

Kategori: Allmänt

Ikväll har jag & Katha vart på en föreläsning av Eric Fernholm om "att leva med glöd". Han var väldigt rolig, inspirerande & pratade om "sådant vi redan vet men som vi måste göra också". Han pratade utifrån olika forskningar som gjorts & resultaten är ganska överväldigande... Den här cirkeln visade han då han pratade om vilka delar vi behöver varje dag för att vara lyckliga. Nu är det bara att träna bort tunnelseendet & utveckla en bredare syn på livet & tillvaron :) Kolla noga på cirkeln, memorera delarna & försök få lite av varje dag så kommer vi att må bättre i längden!

När jag är på sådana här föreläsningar, har vart på 5st nu, så blir jag så pepp på att bli & må bättre, blir liksom helt till mig haha Jag önskar att alla fick lyssna på sådant här, ta det till sig & sätta det i verket! Längtar redan till nästa föreläsning jag får gå på! :) Skulle egentligen gå på en på lördag med alla oss simlärare men tyvärr måste jag prioritera matte pluggandet & gå på mattestuga ist men det brukar också vara roligt :)

Öppna nu upp era sinnen & försök att se morgondagen med nya ögon & gör allt för att ni ska må bra! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: