zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Dröm...

Kategori: Målningar

"Man måste inte sova för att drömma"

Redan som små barn hade vi drömmar om vad vi skulle bli när vi blev stora. Kanske har ni fortfarande kvar samma dröm, bytt drömyrke eller rentav uppnåt er dröm... Jag har sedan jag var liten alltid velat bli inredningsarkitekt men alltid tänkt att jag aldrig kommer uppnå det så jag har försökt komma på vad jag ska utbilda mig till istället, dietist & personlig tränare har vart två av de alternativen. Även om jag älskar träning & har ägnat mig åt det under hela mitt liv så ligger inredning, design & skapande mig varmt om hjärtat! Eftersom jag nu har jobbat i några år efter studenten så har studielusten börjat smyga sig på & jag har börjat fundera... man lever bara en gång så jag måste försöka uppnå min dröm om att bli arkitekt! Klarar jag det inte så har jag iaf försökt men försöker jag inte så kommer jag ångra mig för alltid!
Så därför var jag på biblioteket idag efter träningen för att få lite inspiration & lärdom som jag kan använda till antagningsproven till skolorna jag tänkt söka in på.
Först matteprov nästa vecka sen blir det till att måla & skissa tills pennan glöder :)

Är ni påväg mot er dröm?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej gumman. Det stämmer det du skriver. Du är bäst. Kram Mamma

    2013-02-06 | 20:32:23
  • julia säger:

    Helt rätt goding! Keep up the good work!

    2013-02-06 | 22:16:57
  • Rebecca säger:

    Hejja Zarah! Inspiration! :D jag ger mig fasen på att följa drömmen till skönhetsterapeut och makeup artist nu. Efter typ 13 års drömmande! ;)

    2013-02-07 | 09:56:06
  • Zarah säger:

    Tack mamma & Julia! Ni är så söta <3

    Rebecca, klart du ska satsa, du är som gjort för makeup artist!! Vi kämpar ihop mot våra mål <3

    2013-02-07 | 21:53:38

Kommentera inlägget här: