zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Härliga söndag

Kategori: Allmänt

Sovmorgon för första gången på två veckor - check!

Tränat bröst & biceps - check!

Hjälpt Lars att laga köttfärsfyllda piroger - check!

Pluggat matte i flera timmar - check!

Bakat chokladmuffins - check!

Ja, ibland får man tycka att man är duktig :) Nu ska ja ta helg framför tven! Hoppas alla haft en bra helg! :)

För övrigt har jag börjat på ett nytt projekt, inriktning tavla :) Det tar några dagar att göra men jag ska visa resultatet för er sen!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Härligt syster! Hoppas du och Lars har haft bra födelsedagar. Skönt att jag kan följa er via bloggen så jag vet vad ni gör och så :) puss!

    2013-02-17 | 20:57:48

Kommentera inlägget här: