zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Melodifestivalen & skyltfönster

Kategori: Pyssel

Jag ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande ihelgen men det har vart mycket att göra & min telefon vill inte samma sak som mig :( 
 
Nu är det såhär att Melodifestivalen & andra chansen kommer hit till Karlstad, vilket man inte vill missa! (Jag älskar melodifestivalen hehe) Karlstad centrum har en tävling där man ska göra ett "melloskyltfönster", priset är middag för fyra på Jaguar & biljetter till genrepet på fredag :) Förra året vann jag & Katha biljetter till finalen i Sthlm då Loreen vann, vilket var en väldigt rolig helg så därför kunde jag inte låta bli att få chansen att få gå igen :) Här är i alla fall resultatet, ihopslängt på en dag pågrund av tidspress & inte så mycket rekvisita men lite festligt blev det iallafall :)   Imorn dras vinnaren, håll tummarna!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: