zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Onsdagstips :)

Kategori: Inredning

Åh imorn är det alla hjärtans dag (& min födelsedag) Jag kan tänka mig att de är många som ska träffa sin käresta, vänner eller familj för att visa att man älskar dem. Har man olanerat att ha en romatisk & mysig middag hemma så är tända ljus ett måste, enligt mig :) När jag var på loppis i söndags hitta jag denna "balja" som jag tänkt sätta massa blockljus i, kommer lysa upp fint :) Kanske inte den bästa bilden men ja kan lägga upp fler på den senare :) Så mitt tips är att ljus behöver inte vara i en ljusstake, se dig om & tänk ett steg längre så kan du kanske hitta den perfekta & personliga ljusstaken.

Hoppas ni alla får en bra dag & mys på med tända ljus, blommor & choklad!

Kom ihåg att släck ljusen efter er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: