zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Pennfack & högskoleprov

Kategori: Sömnad

Då var det fredag igen, veckorna går helt sjukt fort!
Vet ni vad jag har gjort idag? Jag anmälde mig till högskoleprovet som är den 6 april... Hjääälp! Mina bröder, deras flickvänner & min kusin gjorde det i våras & jag tänkte har de gjort de ska jag. Det kommer förmodligen inte gå så bra, ett betyg på att ja är dum på riktigt hehe Jag är så inne i det här med att plugga matte & kollar vidare utbildningar som jag vill söka så det är lika bra att göra det största provet av dem alla när jag ändå håller på tänkte jag. Alla jag pratat med säger att de är det svåraste de vart med om så jag ser fram emot de här med skräckblandad förtjusning :)

Jag fick även en liten stund över här ikväll så då passa jag på att sy ihop ett litet pennfack. Nu slipper jag ha alla pennor lösa i väskan :) Att köpa ett pennfack kostar inte så mkt men jag har inte lust att lägga upp emot 100:- på ett pennfack när jag kan göra ett eget & mer personligt själv.
Allt man behöver är lite tyg, fina knappar, snören/band & grejer om man vill dekorera det. Sen en symaskin såklart om man inte orkar sy för hand vilket iof kan vara snyggt med stora stygn.
Jag är övertygad om att detta kommer hjälpa mig på högskoleprovet... :) Vem blir inte bättre på matte när man har fina saker runt sig? hehe

Hoppas ni alla får en fortsatt mysig fredag & en rolig helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: