zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Plåtskåp

Kategori: Inredning

Åååh jag vill så gärna ha ett plåtskåp! Ni vet ett sånt där gammalt, rustikt stort skåp... i plåt :) haha Jag har velat ha det länge & hittade det perfekta i Sthlm, tyvärr kan jag inte ta mig dit. Min pappa brukar jobba där men just nu är han i Gbg, snacka om otur annars hade han kanske kunnat hämta de åt mig. Kommer gå runt & tänka på de här skåpet tills jag hittar ett annat som kan bli mitt! Håll tummarna att jag får tag i ett snart! :D

Bilderna nedan är från Doctor house...

Skåpen på bilderna är otroligt snygga men jag skulle vilja ha ett stort, brett skåp med två dörrar som öppnas utåt. (hade inga bra bilder på ett sådant...)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: