zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Skalman...

Kategori: Målningar

Måndag! Har alla haft en bra början på veckan? Jag ser fram emot den här veckan, det är mkt roligt som händer :)

Men just nu är jag sååå trött! Jag var nära på att gå & lägga mig kl 19:00! Idag har jag räknat matte, jobbat, tränat biceps & mage för att avsluta med att laga vegetarisk lasagne, väldigt god. Tänkte lägga upp ytterligare en kategori med recept här på bloggen tänkte jag, så ni kan ta del av den goda maten som vi lyckas med ibland hehe

Påtal om trött... vi kallar min bror för Skalman för han är lite lat, äter mycket mat & sover mest hela tiden :p Jag målade en fin liten tavla till honom förra året för att skoja lite med honom :) Eftersom att jag är släkt med "Skalman" är det inte så konstigt att jag är trött mest hela tiden vilket resulterar i att jag vill sova mest hela tiden, jag är hungrig var tredje timma, precis då mat & sovklockan ringer :) Jag som försöker äta lite men ofta har gått ner lite i vikt men det blir otroligt jobbigt om jag inte får mat var tredje timme då! Som min plastbror sa: En hungrig Zarah är ingen bra Zarah men en mätt Zarah de är en bra Zarah de! :)

Ja de va en lång historia för att kunna visa er min Skalman tavla :)

Kommentarer

  • Isabell säger:

    Åh ja, börja med att lägga ut recept. vill gärna ha receptet på den vegetariska lasagnen ;)

    2013-02-19 | 09:05:13

Kommentera inlägget här: