zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Tips för våren...

Kategori: Allmänt

Solen skiner, frosten glittrar fint på träden & det är minusgrader, sådana här dagar gillar jag vinter annars är jag mer av en sommarmänniska! Jag tänkte tips er om min nya sjal från Ester Elenora, köpt på Footnews här i Karlstad. Den är supermysig & passar perfekt till oss som är lite frysna av oss. De finns även väldigt fina sjalar i silke med döskallar på & den jag har finns med leopardmönster eller blommor. Väl värt att kolla på! Snyggt att ha över skinnjacka till våren & runt axlarna sena sommarkvällar (längtar dit!)

Ha nu en fortsatt fin söndag! Jag ska vila efter att jag haft fyra grupper på simskolan för att sen plugga lite :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: