zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Träning & BIOM Train

Kategori: Allmänt

Måndag lider mot sitt slut, hoppas alla haft en bra start på veckan! Jag sitter nu framför tven & försöker plugga lite matte, går inte speciellt bra... Kom nyss hem från träningen, idag blev det bröst & biceps & några ynka försök på chins :) Jag fick med mig Lars till träningen så vi gjorde lite övningar som jag gjort med Mathilda & Adam. Tre övningar för varje kroppsdel, alltså tre bröst & tre biceps plus uppvärmning såklart! Imorn tänkte jag hinna med ett pass, funderar på stt köra ben... Då blir det rumpa, fram- & baksida lår, ljumskar & kanske lite vader :)

Jag tänkte även tipsa er om träningsskorna som jag använder: BIOM train från ECCO. De är helt fantastiskt sköna! Ett par "barfota skor" som hjälper till att bygga upp musklerna i fötter & vader. Man är ute efter den naturliga barfota effekten. Dessa skor finns även som run, walk, golf, light & den utvecklas mer hela tiden så fler varianter av dem kommer hela tiden. Väl värda att testa! Gå in på en ECCO butik där ni bor & prova ett par så ni förstår vad jag menar, de är supersköna! :)

Träna på där ute nu!

Kommentarer

  • Lars säger:

    det är ju dom skorna som är SÅ HIMLANS bra för ryggen :P

    2013-02-04 | 21:36:03
  • Lunke säger:

    Snyggt Zarah! Då räknar jag å mathilda med er 2 på nästa veckas bröstpass?

    2013-02-04 | 22:09:46

Kommentera inlägget här: