zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Dagens tips

Kategori: Pyssel

Tänkte ge er ett litet tips så här på måndag kväll :) Ni vet att jag köpte en griffeltavla nyss & jag hade ingenstans att sätta/lägga kritorna som jag vill ha ståendes under tavlan... Ni kanske också har pennor eller något annat som ni inte vet vart ni ska göra av. Då kom jag på idén med att ta en liten majsburk, ta bort pappret runt om, tvätta den & klart! Jag gillar det här silvriga plåtiga matrialet. Blir så robust mot allt de vita romantiska... Man kan ju ha vanliga pennor i dem eller har man större burkar så kan man ha köksredskap i dem i köket. Eller varför inte ha dem som krukor? På bilden är det dock köpta krukor från ikea (& plastblommor, mamma blir inte glad när hon ser dem. Hon hatar dem men hur lätt är det att hålla blommor levande inne på en toalett utan fönster?) Sen tycker ju jag egentligen att det är mycket roligare att göra det själv än köpa! Hoppas detta kan inspirera er till att "burka upp" där hemma i stugorna :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/4038901/images/2013/pic_50fd7350e087c35d14a79440.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/4038901/images/2013/pic_50fd73579606ee2e4b2f1110.jpg" class="image">

Kommentarer

  • Lilliz säger:

    Hej gumman. Det blev ju jättebra med burken. Det får jag ta efter. Du är duktig på att skriva också, det har jag alltid tyckt. Ha det bra. Vi hörs. Kram

    2013-01-21 | 18:58:58
  • Broder phille säger:

    Snyggt, du är inte alls så dum ;)

    2013-01-21 | 23:09:17

Kommentera inlägget här: