zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Helgmys

Kategori: Allmänt

Puh, nu får jag äntligen sitta ner! Idag har jag jobbat, vart på second hand & IKEA med Julia :)

Det börjar med när vi kommer till bilen. Bildörren har såklart fryst fast i kylan så vi står & försöker värma nyckeln samt nyckelhål, vi såg ut som vi skulle sno bilen. Kalla om våra händer kom vi tillslut in i bilen (bör sägas att varje gång vi skulle in & ut ur bilen var Julia tvungen att klättra över till förarsätet för hennes dörr inte gick att öppna) Vi gick ur bilen fyra gånger, alltså åtta gånger klättrande för Julia, tur vi går på bodybalance & yoga som Julia så stolt sa haha

Sen kom jag hem & skulle laga tomatsoppa... Vad händer då? Jo, jag skulle mixa soppan, locket åker av & vårt kök förvandlas väldigt snabbt från vitt till rött & mina ljusa byxor blev kamoflerade...

På IKEA köpte jag en toasitts & den passa såklart inte (& var för övrigt det fulaste jag sett när vi packat upp den) Kommer irritera mig varje gång jag kollar på den!

Snart kommer Julia hit på mys & jag kan väl räkna med att brieosten sprängs i ugnen eller ngt... men jag ska försöka se ljuset i mörkret!
Får hjälp av ljusen i kandelabern som jag fått av pappa & hans sambo. :)

Kommentarer

  • Nattis säger:

    Haha det låter som en typisk Zarah-dag! :)) hoppas att kvällen blir bättre stumpan! ♥

    2013-01-12 | 20:51:31
    Bloggadress: http://minbebis.com/nathalithor
  • Lars säger:

    det roliga va att vi faktiskt fick koppla ur brandlarmet för zarah glömde av mate i ugnen. bra avslutning på en skit dag :P

    2013-01-12 | 21:55:59
  • Bly säger:

    Haha jobbigt!

    2013-01-16 | 07:17:20
    Bloggadress: http://finest.se/rebeccably
  • Camilla säger:

    Jobbigt ;-) Nyfiken, sprängdes brien?

    2013-01-16 | 20:51:19
  • Zarah säger:

    Haha Vet du Camilla? Den gjorde det... typ. Det smälte & rann över formen så det var bränd brieost i hela ugnen & rök i lägenheten! Ska hålla mig borta från köket tror ja...

    2013-01-19 | 19:54:12

Kommentera inlägget här: