zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Instruktioner pärlhörlurar

Kategori: Pyssel

Söndag redan, jag vill att helgen ska vara längre! Har idag vart på möte med alla simlärare & ska snart iväg & träna. Ska bli riktigt gött eftersom jag vart så förkyld länge har jag inte vågat träna men nu spritter det i hela kroppen!

Jag kan tänka mig att de flesta av er njuter av sista helgdagen & att inte behöva göra något speciellt... Sen finns det ju vi som är rastlösa & vad passar då bättre än att pyssla lite?! Det här tipset har nog några sett förut men jag tänkte visa er ändå. Vi använder oss mycket av våra telefonen så varför inte piffa till hörlurarna eller laddaren? Här är bilder på båda alternativen som jag gjort.

Du behöver:

Stor sax/nagelsax
Pärlor, sådana som är till pärlplattor
Laddare/hörlurar

Välj ut vilka färger & mönster du vill ha. Ta saxen & klipp en hack igenom pärlan, trä sedan över sladden. Fortsätt så med alla pärlorna.

Tips:

Det här tar lång tid & det kan behövas delas upp på flera gånger eftersom man får ont både i nacke & fingrar men snyggt blir det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: