zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Onsdagskväll

Kategori: Allmänt

Ikväll har Mathilda & Adam vart här på middag & pokerkväll. Lars lagade burritos & de andra hade med en god efterrätt som var i upplagda i världens sötaste skålar! Har velat ha små formar/skålar länge så nu blev jag ju bara mer sugen av att se & äta ur dessa :) Ska ta en dag i veckan & kolla på ljusstake, mjölktillbringare & kanske några fina små skålar :)

Sedan skulle jag vilja tacka mina snälla grannar som kom upp med min glossy box som någon öppnat & ställt i trappuppgången! En grej saknades tyvärr men jag är väldigt glad över att de andra fanns kvar & att grannarna var så snälla att de gick & lämna den till mig, tack!

Nu blir det sova så jag orkar upp att jobba, träna axlar & plugga matte som står på morgondagens schema :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: