zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Personlig kudde

Kategori: Inredning

Sitter & väntar på att jag ska börja jobba & tänkte att jag kan visa er den fina kudden som jag & Lars fick i förlovningspresent av min mamma & hennes man Tobbe. Jag älskar den, tycker den är så fin! Roligt att den är personlig, ingen annan som har en exakt likadan :)

 

 
Bild över sängen:

Tavlan ovanför sängen är köpt från ett skolmuseum, så den har hängt i ngn skola här i Värmland. 

Tavlorna på sängramen har min morbror målat som är en fantastisk arkitekt & konstnär! 

Sängramen var från början träfärgad, vilket jag är lite allergisk mot i viss del, så därför målade jag om den. Tänk vad lite färg kan göra! :)

Kommentarer

  • Arne-klas säger:

    himlans fina kort du lägger ut :P

    2013-01-10 | 14:11:38
  • Kriss säger:

    Superfin kudde!
    Mycket cool tavla!
    Hoppas allt är gött på jobbet:)

    2013-01-10 | 14:17:51

Kommentera inlägget här: