zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Project runway

Kategori: Sömnad

Är det någon mer än jag som älskar project runway? Det är ju helt fantastiskt, man blir ju så inspirerad! Jag önskar att jag var lika duktiga som deltagarna och att Mood var mitt vardagsrum :) Jag kollade på det i måndags vilket resulterade i att jag legat hela kvällarna, när jag ska försöka somna, tänker på vad som ska bli mina nästa sömnadsproject. Jag har tyg hemma som är tänkt att jag ska sy en blus av men mönstret är kanske lite svårt för mig så jag har inte tagit tag i det riktigt än. Skulle vilja åka till mormor så hon kan hjälpa mig, hon kan sy hon! Sen kom jag att tänka på att jag skulle behöva ett pennfack nu när jag börjat läsa matte men alla är så dyra så jag kom på att jag kan sy ett själv. Inte så svårt men ett bra sätt att komma in i syandet när jag inte sytt på länge. Tänkte att kuvertväskan jag sydde förra året kan få inspirera mitt lilla pennfack. Va tror ni? :)

Kommentarer

  • camilla säger:

    Duktig o pysslig du e goaste Sarah <3

    2013-01-23 | 21:16:23

Kommentera inlägget här: