zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Träningspepp

Kategori: Allmänt

God morgon allihopa :) Hoppas ni haft en bra start på veckan. Jag har haft fullt upp, det har vart matteplugg, jobb, träning, handling, kolla på lägenhet & veckan fortsätter att vara lika späckad. Men jag gillart! Jag tycker om att ha mycket att göra :)
I förrgår var jag & träna Tabata med Mathilda & j*vlar vilken träningsvärk jag fick! Detta var i måndags, värken sitter i & snart ska jag iväg & träna rygg & triceps (eller va de biceps) med Mathilda & hennes pojkvän Adam. Det är riktigt gött att träna med dem, dels är de såklart väldigt snälla & roliga men också vääldigt starka då de båda jobbar som brandmän & har koll på de här med styrketräning. Mitt nyårslöfte är att kunna göra 3st chins... änsålänge gör jag 4st när Mathilda håller i & hjälper mig haha Det är bara att kämpa på, de är ju ändå bara februari :p

Träna lungt allihop! :)

Kommentarer

  • Lars säger:

    du klarar 3 chins om en månad, LÄTT <3

    2013-01-30 | 12:12:20

Kommentera inlägget här: