zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

"Ernstfeber"

Kategori: Allmänt

Ja... som de flesta av er säkert vet så älskar jag allt som Ernst gör & hans härliga personlighet! Igår missa jag tyvärr han på tv igår men jag fick läsa hand tidning istället :) Riktigt bra! Man fick följa med bakom kulisserna på hans tv program, tips på saker att göra, recept osv. Han har även släppt ett vitt & rött vin som jag måste testa!
Jag ringde även till min pappa & sa att han får boka upp sig i sommar med mig så vi kan snickra & göra massa fina saker. Han är snickare så han har ju lite mer redakap att använda än vad jag har :)

Så mitt tips till er en gråmulen fredag som denna är att gosa ner dig i soffan med en kopp the, läs Ernst tidning & ta sedan fram papper & penna & skriv ner alla dina idéer du får. Sen är det bara att sätta dem i verket! Lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: