zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Antagning

Kategori: Allmänt

Jaaaaa! :D Som säkert många av er vet så har ja kommit in på två utav utbildningarna jag sökte & de andra två är jag reserv på. Jag höll på att tappa andan närka såg att brevev låg i brevlådan men när ja såg vad som stodi dem så skrek ja rätt ut & ringde mamma på en gång såklart haha Det var Dekoratörsutbildning på distans i Leksand & Färg & form i inredning i Vindeln uppe vid Umeå. De va dessa två jag mest ville gå så kag hade nästan hoppats på att bara komma in på en så ja slapp välja :) Men nu har ja bestämt mig & det blir distans i Leksand, så jag kommer bo kvar i Karlstad & jobba samtidigt. Jag ser fram emot hösten & ni kommer få följa mig & mitt jobb här på bloggen :)


Jag är stolt över mig själva att jag tog tag i mina drömmar & försöker att förverkliga dem! Jag hoppas du gör detsamma!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: