zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Dagens tips!

Kategori: Pyssel

Jag tror att många av oss gillar inredningstrenden med stege inomhus?! Jag tycker det är väldigt fint & samtidigt praktiskt då man kan hänga upp olika saker, så som kläder, sjalar & blommor. Jag vill snickra ihop min egna stege men för dem som tycker det är lättare & bättre att köpa så kommer här nu ett tips.

Dessa stegar brukar vara dyra men på Biltema finns det en trästege som sitter ihop men tar man bort alla kedjor & grejer & målar dem i önskad färg så blir det två stegar för 499:-. Min bror gjorde detta & kolla vad bra det blev! :)

Då får ni lite att pyssla med men ni får samtidigt två stegar för mindre än priset för en stege i inredningsbutikerna. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: