zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Fredag & efterrätt

Kategori: Recept

Äntligen fredag! Denna helg är jag ledig fre, lör & sön, sååå skönt! Börja helgen me att jag gav mig ut å sprang kl 07:30 imorse för att sedan åka hem till Skaraborg :) Jag & mamma var på "Ung företagsamhet" där studenter ställer ut sina företag som de skapat. Min fina bror Philip var där med deras "dataställ" & hans tjej med deras otroligt söta örngott, vilket jag var tvungen å köpa såklart :) Sedan blev det en sväng i affärer i Skövde för att avsluta med otroligt god mat som Tobbe lagat & fruktsallad till efterrätt. Härligt att vara hemma hos familjen <3 Ser fram emot lör & sön!


FRUKTSALLAD:

Hacka upp valfr frukt, ha på Kesella vanilj & krossa digestive kex ovanpå, himelskt gott! Jag tröttnar aldrig & det är nyttigare än kladdkaka :p TESTA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: