zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Gammalt är fint!

Kategori: Pyssel

Idag fick jag gammla noter & julkort från Katha som hon köpt en gång i tiden. Verkligen jättefina! Jag blir glad av att se gammla äkta saker som verkligen funnits i många år & det inte är nya saker som gjorts som de ska se ut som de är gammla. Två av sångerna som var med i boken var nationalsången & Värmländs polska, ni vet "Jänta å ja, jänta å ja" De fick bli inramade i mina nymålade ramar jag måla ihelgen. Den ena blir en tavla & den andra ska jag nog ha som en whiteboard tavla för att skriva upp veckans matlista. Mycket finare än att skriva på papper & ha på kylen :)
Beskrivning på hur man gör en sådan tavla finns under "Instruktioner för Whiteboard tavla"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: