zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Eurovision

Kategori: Allmänt

Då ligger man i soffan & kollar på första semifinalen av Eurovison Song Contest. Som ni vet älskar ju jag det här :) Blir som ett barn när det är melodifestivalen & eurovision! Jag har alltid sagt att när Sverige vinner så ska jag vara i Globen & se finalen, men... när det väl händer är jag inte hemma utan befinner mig i Berlin! För att se det positiva så kan ja ringa & rösta på Robin :) Sen är ju detta i Mamlö & inte i vår huvudstad, borde inte Stockholm vara värd? Det tycker jag men men... Hittills har de gjort ett bra jobb iaf & jag hoppas ni får två fina kvällar med andra semifinalen & final!

Imorgon börjar resan mot Berlin så nu blir det inget bloggande på några dagar men jag får uppdatera er om resan när vi åter är hemma.

HEJJA ROBIN PÅ LÖRDAG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: