zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Gorsow - Berlin

Kategori: Allmänt

Då var man hemma efter helgens bravader i Polen & Tyskland. Det har vart en jättebra resa fullt med utbildning, sevärdigheter, dricka, mat, skratt, dans, shoppande... ja ni hör ju, vi hann med en hel del på tre dagar. Vi var på Pedag & BAMA`s fabriker där vi fick se hur de gör sulor & skokräm bland annat. Väldigt intressant, man sätter lite mer värde på sakerna nu när man ser vilket slit som ligger bakom!
På kvällarna var vi på olika restauranger där vi fick trerätters & sista dagen gick vi ut & dansa till halv fem på morgonen, jag dansa i mer än 5h utan att sitta ner, snacka om träningspass :)
I Berlin bodde vi på ett fem stjärnigt hotell med butiker som Gucci, Channel, Armani & Rolex runt om, lyx! Synd att jag inte hade tagit med stora plånboken så jag kunde unna mig en Rolexklocka, det får bli nästa gång... 
Här kommer lite bilder från resan. Jag tog över 300kort så det får bli ett litet utbud :) 
 
 
 
Jag utanför Pedag fabriken i Tyskland
 
 
 
 
Vi trodde vi skulle få avnjuta en god mojjito men i Polen har de visst inte samma måt som i övreiga världen... Dessa var typ bara fyllda med ngn äcklig sprit! Gick inte att dricka :( 
 
 
 
Kolla in denna leksaksaffär! Dyra leksaker eftersom de har två vakter...
 
 
 
En bit av Berlinmuren
 
 
 
Otroligt fin kyrka. Där inne rev jag såklart ner en avspärrning, ops! :) 
 
 
 
Fin skolbuss, sådan hade jag velat åka i när jag var liten...
 
 
 
Bergqvist skor gänget
 
 
 
Zlatan svängde förbi en sväng & servera oss lite käk
 
 
 
Mums!
 
 
 
Vårt hotell
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: