zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Söndag i solen

Kategori: Allmänt

Idag åkte äntligen långkjolen på, som jag längtat! Solen sken när vi vakna så vi tog frukosten ut & åt nere vid älven. Första frukosten är något speciellt... man blir så glad & känner att bästa tiden på året är påväg! Min mamma älskar att äta frukost ute så ja hoppas på det när jag åker hem nästa helg :)

Sedan bar det av till biblioteket för att låna lite mer inspiration, för att sedan gå till gymmet & träna bort min rastlöshet :) Ni som känner mig väl vet att ja inte är ett jättestort fan av att inte ha ngt att göra, på gott & ont :) När det var avklarat tog sig jag & Lars ner till älven igen där jag räkna matte. Nu ligger vi i soffan med matkoma efter att ha moffat i oss av en väldigt god tacopaj.

Har även denna helgen pysslat lite, resultatet får ni i slutet av veckan :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: