zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Tagga!

Kategori: Allmänt

Jaha, då var snart den här helgen över också... Tiden går alldeles för fort! Har ni haft det bra då? Jag har jobbat fre, lör & sön. Igår hängde ja & Julia på balkongen & drack för att sedan gå vidare till uteservering, mycket trevlig kväll!

Imorn får vi reda på om vi klarat mattekursen, nervöst! Jag hoppas verkligen att jag klara nationella provet så jag slipper göra om ngt! Sen på em kommer mammsen hit & vi ska åka till IKEA :) På tis bär det av till Leksand för första gången i mitt liv där jag ska gå på intervju för en utbildning jag sökt, håll tummarna för mig! Sedan blir det till att dansa hela veckan för som ni kanske vet så har Julia kommit till länsfinal i Svensktoppen nästa! :) Så den 5 juni är det dax, jag & Carro ska dansa & Julia ska sjunga bandet GRADER till riksfinal!! Sedan blir det feeeest! Ledig dan efter så det är bara att köra på :)

Hoppas ni alla kommer få en bra vecka!
Lägger upp en bild på mitt nya rosa vinglas i plast, jag älskart! Jag tappar alltid glas nör jag festar så det passar mig perfekt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: