zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Teaparty

Kategori: Pyssel

Jag dricker bara te, förstår inte hur man kan dricka kaffe som är så beskt :) Min fina vän Rebecca som har fyllt år dricker med te men har börjat dricka kaffe så jag tänkte att en fin liten låda att ha te i kanske får henne till att dricka mindre kaffe... :) Jag tyckte den blev så fin så jag var tvungen att göra en till mig själv också. Sen får min mamma en liten ask att ha smycken i, godis eller något annat roligt. Dessa lådor finns att köpa på Panduro som man sedan får måla & smycka själv. Väldigt roligt att göra & det kommer kännas mycket festligare att bjuda vänner på fika med denna fina telåda än de förpackningarna man köper dem i. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • RebeccaBly säger:

    Fantastiskt fin!!! Tack min älskling! Du är otroligt duktig :)

    Svar: Tack min bästa! :)
    ZarahB

    2013-05-14 | 22:13:31

Kommentera inlägget här: