zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Vår!

Kategori: Allmänt

Äntligen 1:a maj, nu måste våren komma! Idag har jag & Lars vart på utflykt/picknick till Alsters herrgård. Så härligt att värmen är på gång! 
 
Ihelgen som vart var jag & Julia i Oslo. Det var första gången jag var där, staden kändes som en blandning mellan Göteborg & Köpenhamn. Storstad som kändes liten & mysig. Vi var vid slottet, gick på stan & var på en pub där lokala band spela, en mycket bra helg! Tack Julia :) Här får ni se lite bilder från helgen.
 
I måndags var min andra kompis Julia här, hon som sjunger i bandet Grader som jag hoppas ni röstar på i Svensktoppen nästa, vi sydde en tyllkjol & ett par haremsbyxor som hon ska ha på en dansuppvisning så nu ska jag köpa tyg & sy kjolar & haremsbyxor på rullande band :) Bilder kommer när det är gjort!
 
 
 
 
Glöm inte av att rösta i Svensktoppen nästa!
 
Grader med låten Saknar
 

Sms:a
P4VARM låt4
till
72250
 

Varje sms kostar 3kr & man kan skicka max 10sms/telefon
 
 
 
 
 
 
 
Här står jag vid slottet
 
 
 
Julia vid statyn utanför slottet
På stod det: Folkets kärlek, min belöning
Fint tyckte vi :)
 
 
Deras stadtsteater... som vi förstod det :) 
 
 
 
Arbetsskadad som jag är var jag tvungen att besöka en ECCO butik
 
 
 
Vilket betyder chips på svenska
haha gulligt!
 
 
 
Denna väskan skrek om att få följa med mig hem!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: