zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Dörrskylt

Kategori: Pyssel

Idag har jag haft en hel dag för mig själv då Lars är i Norrköping med sitt jobb. På förmiddagen spelade jag badminton med några kompisar, sjukt kul! Jag gick i det när jag var yngre men har inte spelat på flera år men det här lär jag göra mer ofta nu! Vi körde två matcher med sett av tre, och jag var med i vinnarlaget båda matcherna :) 
 
Nu i eftermiddag har jag vart hemma och pysslat lite. Slängde ihop en välkomstskylt och en Ej reklam skylt i samma stil, väldigt lätt gjort! Lite papper, pinnar, spets och färg så blev ytterdörren genast mer inbjudande :) Tänkte göra en lite mer julig skylt till december också men det får bli lite längre fram. 
 
Här kommer bilder på dem. Den kanske blev lite väl stor men men... :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: