zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Julklappsplaner

Kategori: Allmänt

Ni som läste min blogg förra julen vet att jag gjorde de flesta av paketen själv istället för att köpa färdiga. I år tänkte jag försöka på samma sak. Det är så mycket roligare att ge bort något som man själv gjort & lagt ner tid på, sen brukar personerna som får dem bli lite extra glada också :) Just nu går jag runt & planerar vad som ska pysslas ihop inför denna jul. Två saker är redan bestämda & det riktigt kliar i hela kroppen efter att få komma igång! :) Sedan har jag ett antal idéer som jag ska spåna vidare på så får vi se vart det slutar. Det som är lite synd är att jag inte kan visa er här på bloggen vad jag håller på med eftersom en del av de som ska få sakerna läser bloggen hehe Men ni får hålla ut till efter jul så får ni använda tipsen till födelsedagspresenter eller när ni är bjudna hem tiill någon :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: