zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Familjekväll & framtidsplaner

Kategori: Allmänt

Redan söndagkväll, måste det gå så fort?!
 Efter jobbet i lördags åkte Lars hem på 30års fest & jag på kräftskiva med hela familjen på 13 pers :) Har inte vart hemma sen semestern så det var roligt att träffa alla, speciellt mormor å morfar! :) Idag var jag hemma hos dem & kolla på när min bror & pappa slipa möbler. Brorsan & hans tjej ska flytta ihop & håller nu på att göra om möbler för fullt. Ska bli kul att se resultatet! Jag slipa en gammal sminkspegel med låda som jag tänkte måla om men glömde såklart den hos dem :( Men fick med lite andra saker som tex en gammal skrivmaskin, tavelram & små flaskor. Älskar att ha saker som betyder något & som man har minnen till, vilket alla saker har som jag brukar få med mig från mormor & morfar :) 

Hade även ett bra samtal med mamma om mina framtidsplaner. Vad jag vill & hur jag ska uppnå det, här ska det smidas planer, kolla upp info & försöka förverkliga! :) Det är så mycket jag vill göra så jag vet inte hur livet ska räcka till haha Det här med att tiden går fortare desto äldre man blir stämmer verkligen! Så... det finns ingen tid att förlora, lika bra att börja planera & jobba på min idé på en gång! :) Jag är så glad över att jag har mamma som får mig att se på saker på ett annat sätt & vilja kämpa! :) 

Nää nu får vi njuta av kvällen & se till att nästa vecka blir grym! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: