zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Rita & dansa

Kategori: Allmänt

Guuuud va ja är trött efter gårdagen! Jag, Carro, Asia & Julia dansa på Tempel igår som en invigning av nya Mango Club. Det var så sjukt roligt!! Det är lätt värt allt slit & träning bara för att få de där 5min på scen i rampljuset & höra publiken skrika! Det är en energikick likt inget annat :) 

Men sen kommer man ner på jorden igen & måste upp & jobba dagen efter när man bara hade velat sova hela dagen. Så min kväll lördagskväln blev inte så röjig som det först var tänkt... utan ja har suttit & skissat förslag & idéer på tavlor till nya lägenheten :) Är det bara jag som tycker om att flytta? Älskar att få inreda helt på nytt & få lite förändring! :) 

Hoppas ni alla har en bra lördagskväll! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: