zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Tjuvtitt på skyltning

Kategori: Allmänt

Nu var det allt tid för ett nytt inlägg eller vad säger ni? :) 
Efter att dansuppträdandet var avklarat förra veckan så har jag kunnat koncentrera mig på mina hemuppgifter från Leksand denna veckan. Jag har gjort tre stycken, gyllene snittet, pyramiden och färg med accent, och imorn ska jag till Indiska igen och skylta upprepning. Om ni visste hur roligt detta är! Man tappar både tid och rum när man håller på :) För att inte tala om allt fint som finns på Indiska!! Blir nog att shoppa lite där till nya lägenheten som vi får om ca 2 veckor :) Jag ska visa er hela skyltningarna senare men här kommer några små smakprov :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: