zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Höstmys

Kategori: Allmänt

Nu är hösten här, på med vantar & sjalar! Jag som älskar sjalar var ju tvungen att köpa två nya idag :) Min gamla med leopard var sliten så det blev en ny & en med döskallar & blommor på. Undra vilken jag ska ha på mig imorn...

På promenaden med hunden i em plockade jag lite kvistar från naturen för att få in lite höstkänsla! När alla ens grejer är nerpackade för flytt så får ett fat agera ljusstake & ett drickglas en vas :) Så härliga färger ute nu! Ogillar kylan men älskar färgerna! Finns mycket fint i naturen som man kan ta in & hitta på roliga saker med! Ska bland annat använda mig av det i mina skyltningar som jag har i hemläxa. Bilder på de kommer senare :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: