zarahskapar.blogg.se

UTBILDAD VISUAL MERCHANDISER. En blogg för att visa mitt skapande, inredningstips, träning/hälsa & livets innehåll.

Glad Påsk

Kategori: Allmänt

Hoppas alla har haft en bra påsk! :) Min har vart toppen! I lördags kom pappa & hämta mig efter jobbet så åkte vi tillbaka till Lidköping där vi åt påskmat & jag drog senare iväg på förfest & utgång på Stadt i Lidköping. En lyckad kväll måste jag säga :) 

Påsk dagen bestod av en mindre bakfylla, sola i trädgården & bli bjuden på lunch av brorsan som sedan körde mig till mormor & morfar. På kvällen körde vi igång med årets första grillning i Lundsbrunn & äta utomhus, underbart. Plastsyrran med familj kom också & man blir lika glad varje gång som deras små barn kommer springandes mot en & skriker Zaaaraaah! :) 

Idag har ja hjälpt mamma börja gräva en ny rabatt i trädgården & sedan fika på Blombergs nya café med mamma, Tobbe, andra plastsyrran & hennes sambo. Ni som bor i Götene/Lidköping borde åka dit! Allt hembakat & jättegott! 

Det var en snabb summering av min påsk :) Nu sitter jag på tåget tillbaka till Karlstad med vännerna Isabell & Brandon & deras katter :) De kommande veckorna har mycket på schemat så jag har en del att se fram emot! Hoppas solen & värmen stannar kvar nu så vi kan få lite vår :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: